Monday, September 20, 2010

raya 2010------------------senyum-----no way--

ader maksud ke raya...bukan sebab posa abis ke x.....huhu.. baju raya pown  aku x nak beli koz its too painful setiap minit time hari raya aku adalah kesedihan..nak wat camner..aku kekasih larangan ( dont misunderstand aa).so setelah diperli paksu aku  aku pun g la beli tupun  malam raya.... haha....hurmmm.....x best raya tahun nie,,koz org terdekat pown memang xd perasaan..janji nak jaga aku konon....go to hell.. u will never changed...hurm da abes raya mula la aku start tido..nak wat aper.. rasa cam nak g travel jauh ja..keta diaorang pakai lak....adusss...lepas je 5 hari aku pun g la shopping.......main belasah je beli.....aku try gak cuba brand lain ..evisu and ed hardy...evisu ok gak la tapi pic org tua tu yg kureng sket..tu pun da beli dua helai..kering la poket..haha....cadang nak cari replay...huhu...tunggu ek,,nanti aku nak cari gak..levis kuar jeans baru pun utk girl ja....ini tidak adil......

0 comments:

Post a Comment