Monday, September 20, 2010

saat - saat genting

huh,,camner leh tertekan laman web blog dier nih ..adusssssssss.....dahla aku cukup cukup pretending nih..buat buat epy hahaha.. rasa nak sepak je pc nie..marah nie....dah klik tu mata nak le tgk post dier....huh macam macam aku rasa.....mula la nak sedih...aku x tahu nak salahkan siapa dalam hal nie,,,,, salah aku kot..x sabar..amik rumput ikot dan ja..tu mula la problem datang...hari ni tersadai kat rumah....migrain lagi....hari hari tersa n tersa tapi pada masa yg sama x dpt mengecapi rasa kasih n sayang/........harap harap dier x bace post nih,,,,e...last time ritu jumpa dia nak ambil cable iphone ku ini...x sampai hati nak jumpa lama koz hati da sebak nak tgk muka dia pun da x sanggop,,,,bukan benci,, tapi tersayang sangat.... i dont want to know her past..but i need her..tapi kena la action sket syg org len....supaya dia x tahu apa yang aku rasa...ingat lagi atas cable car....missing the time.....caring and daring,....urmmm ye ker...huhu rambut da panjang nie..sok da nak keja..huhu knfius...bukan masalah duit x cukup tapi ..naluri hati kurang.......like tis song.. lagu kena tinggal..haha.. bukan dia ja terluka..ingat aku nie patung ker.........

http://www.youtube.com/watch?v=WfiopHBVH3Q

0 comments:

Post a Comment